söndag 1 mars 2009

I brist på annat

99 saker du inte visste om mig..

1. Fullständigt namn? - Isabelle Nathalie Hagström
2. Exakt ålder? - 15 år och några månader.
3. Vart bor du? - I älskade Stensätra
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa & syster
5. Husdjur? - Mjaaa, en vovve
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? - 1993
8. Klass? - 9
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 om jag inte har helt fel
10. Något jobb? - Njaae, lite halvt
11. När ska du sova ikväll? - Tidigt!!!!!
13. Duschat idag? - Nej men de kan behövas, haha
14. Kramat någon idag? - Nej inte än men de kommer
15. Pussat någon idag? - Nej blir nog inge sånt idag
16. Vad har du ätit? - Ingenting än
17. Dagens klädsel? - Trosor och en t-shirt
19. Dagens sötnos? - Linnéa Hedqvist, no doubt
20. Dagens roligaste? - Dom patetiska flickorna på bilddagboken
21. Har du många vänner? - Jaa, de har jag väl. Har inte direkt räknat dom
22. Hur många har du kysst? - Inte en blekaste aning
23. Vem kramade du senast? - Jennifer Cliffoord
24. Hur många vill du ha sex med? - Haha vilken jävla fråga.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Inte en enda faktiskt
27. Har du pojk-/flickvän? - Ensam varg
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "Smsa om du åker in imorn så ses vi på en fika eller nått på stan. Ska sova nu, jag skjuter inte upp, de blev ett missförstånd bara, godnatt gullet :*"

FAVORIT:
31. Film? - PINEAPPLE EXPRESS
32. Låt? - Kings of Leon - Use somebody
33. Mat? - Kyckling sallad med feeeeeeeeeeta ost
34. Dryck? - Cola tror jag
37. Stad? - Göteborg självklart
38. Land? - Spanien
39. Ämne i skolan? - So tror jag
40. År? - 08080808

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Sandra Hagström
42. Personen du kysste? - SP
43. Gången du spydde? - Ingen aning
44. Gången du grät? - Igår
45. Pizzan du åt? - Måndags
46. Gången du var i göteborg? - 08
47. Gången du var i stockholm? - Förra året
48. Gången du var full? - Is left to think about
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Mami

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Spelar ingen roll
52. Hund eller katt? - Huuuund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humöret och sällskapet
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel (Nintendo 64)
55. Singel eller upptagen? - Upptagen om de är med rätt person
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Lika illa alla tre
58. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga ofc
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget av dom
60. Svart hår eller blont? - Vilket som
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruuuna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza haha
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Jag vet inte, älska kanske
69. Leva eller dö? - Leva (?)

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Dom vet nog om de, jag har dock ingen aning
71. Personer du hatar? - Ingen på ritkigt tror jag
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Inte en enda
74. Glassar du ätit på en dag? - En annan har nog stoppat i sig en 4 stycken på sommaren
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Vill på 2, har varit på 0
76. Gånger du haft minnesluckor? - 2 gånger då de har varit riktigt illa tror jag
77. Piercingar har du? - 3 stycken
78. Personer du saknar just nu? - En enda person
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Den personen vet nog om de
81. Ska du träffa imorgon? - La familia & alla i skolan.
82. Sjöng du senast för? - Vovven
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Sylvester Cavalli
84. Spelade du tv-spel med senast? - Mattias Carlsson, André Wallström, Linnéa Hedqvist och Eric Hökdahl
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Mig själv bara
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
87. Förtjänar att dö? - Bobbys mami och papi
89. Vill du sova brevid inatt? - Anonym

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina sooeta vänner och att spela fotboll
91. Gör dig ledsen? - Personer som ljuger
92. Vad vill du helst göra nu? - Äta och duscha
93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga..
94. Vill du ha nu? - En bra dag
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ett bra jävla tag tills jag fyller år
96. Längtar du till? - San Marino!!!!
97. Tycker du om dina betyg? - Jag är väl rätt nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? - Många saker
99. Är det bästa som har hänt dig? - Sexan

/ B

Inga kommentarer: