tisdag 10 mars 2009

FL 09!!!!!!

Sitter nu här i skolan och planerar inför påsklovets aktiviteter. Dock 4 veckor kvar men de här kommer slå allt som någonsin gjorts. 24 h filmlan, med aktiviteter som landhockey, bastubad, laptops och massa annat. Jag, Cecilia, Annika, Linnéa & Camilla har suttit och planerat lite nu här i skolan. De kommer bli rejält grymt. De ska bli så jävla roligt, vi som har planerat har typ snackat med Hanna och Karin och dom va väl på, annars väntar väl bara Louise att snacka med. Men de är långt kvar, om jag ska återkomma till nuläget och dra planerna för idag så blir de bara träningar. Både innebandy&fotboll sen försöka plugga lite Kemi eftersom att jag har prov i de på torsdag. Imorgon är de SKOLDM i innebandy, bussen går 06.30 från resecentrum till Hofors, lite segt kanske men jaa sånt som man får ta när man är fit for fight. Blir väl där hela dagen sen hem och ta de lugnt innan de blir fotbollsträning. Ska fixa min hälsodagbok också, de va ju så att jag råkade radera hela skiten igår så jag orkade inte skriva om. Men jag ska göra de idag tror jag annars imorgon. Men nu ska jag ta och jobba lite med mitt special arbete, kokain. Caos


/ B

Inga kommentarer: