torsdag 12 mars 2009

Two wrongs can't be right

Sitter här nu och proppar i min apelsiner. Mami har köpt väärldens godaste och sötaste apelsiner :) Love them. Satt vid datorn 10 minuter i går så jag orkade inte skriva ett blogg inlägg. Men tar dagen lite kortfattat. Klockan ringde 5 på morgonen, gick upp och somnade med huvve på mackan, så med smör i pannan gjorde jag mig iordning och packade sen så tog vi halv 7 bussen från rese till Hofors. Hade en rätt trevlig busstur, kom fram iallafall och fick ta en kvarts promme tills vi kom fram till hallen. De va tungt. Kom dit och bytte om sen värma upp. Sen spela match mot Petreskolan (Hofors) och vi vann med 5-1 om jag inte har fel. Iallafall sen kasta i sig nått att käka sen vart de en ny math mot Milboskolan (Gävle?) igen och vi vann med 4-2. Sen så väntade den svåraste matchen mot Solängskolan (Gävle). Först ledde vi med 1-0 men sen kom dom ikapp så till slut låg vi under med 5-2. Sen när de vart 6-2 så gjorde vi om lite så gjorde vi 2 mål på 2 minuter knappt. Då va ställningen alltså 6-4, spännande. Men mer mål för oss vart de inte. Men roligast av allt va vårat lag, vi hade så jävla roligt när vi spelade och jag gjorde mål, första gången nästan. Hem, käka, sova,film,sova. Sen idag har jag bara haft 4 lektioner, ås jag sluta vid 12. Åkte hem och tog en lång promme med vovven och nu sitter jag här som sagt och käkar apelsiner. Ikväll blir de innebandy träning och sen bara hem och ta de lugnt. Imorgon får vi se vad de blir. Allt kan hända. Ciao

Jag måste ändå rekommendera en blogg starkt, http://nanana.blogg.se/. My dear klasskamrat och vän Andreas Gunnarssons! Enjoy


/ B

Inga kommentarer: