fredag 6 mars 2009

Never easy

Aa igår efter mitt besök hos grännnie, som inte va så jätte lyckat så vart de hem och inte göra nånting tills klockan halv 7 då vart de italiensk buffé med laget och föreläsning på Sandbacka Park. Satt bredvid stjärnan själv (Lena Wiklundh) och hade för jävla roligt. As gott käk, föreläsning var dock för lite mer mogna personer som har varit med ett tag så att sitta och lyssna på något som man knappt fattade var knappast att rekommendera. Efter de så vart de hem och sussa. Va så jävla trött imorse när klockan ringde halv 7, somnade vid frukosten sen skola, profil,spanska,so, idrott, hem. Åkte ju hem och lämna väskan och sen så tog jag och Blondie oss en tur ner till The City of Sandviken. Vi gick runt i lite affärer och pratade i massor. Träffade på Emelie y Lena också. Vi köpte iallafall present till Pillan som vi ska till imorgon och fira. Kan tyvärr inte skriva här vad jag har köpt eftersom att hon läser min blogg men imorgon kan jag berätta. Vi avslutade våran rund med kaffe latte på donken (börjar bli tradition) och sen hem. När jag kom hem så fanns de ingen ström i hela huset, så jag började läsa någon bok. Hmm, kommer inte ens ihåg titeln men den va rätt bra iallafall. När strömmen kom tillbaka kikade jag på Simpsons filmen, har aldrig sett den förut, men den va väl rätt okej. Sen kom syster hem, så kikade jag, Papi y sis på Rallybrudarna, den filmen va riktigt dålig måste jag säga. Nu har jag inte gjort så mycket mer än att bara suttit här. Imorgon på morgonen blir de träningsmatch klockan 8 på morgonen med fotbollen sen hem och sussa sen så ska vi hem till Pillan på kvällen. Blir väl trevligt antar jag, men nu ska jag ta och kika på Bolt tror jag, uppdatering imorgon. Poljubac

/ B

Inga kommentarer: