tisdag 10 mars 2009

Ipren
























































































Sitter nu här med en otrolig huvudvärk, är väl kanske inte de bästa att sitta vid datorn då men jag har faktikst inte nånting annat att göra. Kom hem från skolan vid 2 halv 3 kanske, bakade kladdkaka och pratade med Pickles. Flotta lite medans jag kollade på Tyra Banks show, efter de tog jag mig ett powernap sen när Mami kom hem så hjälpte jag till att fixa lite käk, kött och potatisgratäng, mummma! Vart inge träningar idag, har migrän som jaa jag vet inte vad. Så de blir bara vara hemma och skriva på hälsodagboken sen en tidigkväll för imorgon är de skol DM i Hofors som sagt. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Har inte så mycket att skriva om nu så jag slänger upp lite pics från tjejmiddagen i lördags at Pillans place plus lite school pics, enjoy! Kisssses



/ B

Inga kommentarer: