måndag 16 mars 2009

Furious

Jaa, nu är de ett argt inlägg. Satt på lektion när jag fick ett mess av Mami som skrev att jag hade fått brev från Gävle kommun och undrade om hon skulle öppna de. Jag vart ju självklart glad eftersom att jag visste att de handlade något om gymnasiet så hon öppnade och ringde. Då stod de ju självklart att jag inte hade kommit in på sam internationell på Vasa. Jag visste ju dock innan att alla från Gävle gick före i kön men jag kunde inte låta bli att bli besviken då. Vem som helst skulle väl ha varit rätt nöjd ändå för som sagt så har man ju ett andra val som förhoppningsvis är något man också vill gå. Men de har ju inte jag heller eftersom att ENGELSKA GYMNASIET INTE SKA HA NÅGON SKOLA I ÅR, ELLER NÅGOT ANNAT ÅR!!!! Så nu sitter jag här med ett tomt första val och ett tomt andra val och äckel sam språk här i Sandviken som tredje. Vad gör jag nu? Allt jag har velat gå är ju långt bortom räckhåll så som de ser ut nu iaf. Vad har jag att välja mellan? Ingenting eller ingneting. Hmm, valet är riktigt svårt. Om jag ska säga någonting positivt överhuvudtaget så hade jag en übermysig eftermiddag med min sötaste vän JGB! Vi mös i soffan och kikade på The Hills och Paradiset och käkade glass. Hade en helt underbar eftermiddag, såndär som man vill ha varje dag. Imorgon ska jag iallafall träna äckelinnebandy och fotboll. Nu ska jag sova, GODNATT!


/ B

Inga kommentarer: