torsdag 5 mars 2009

Go find a shoulder to cry on

Kom precis hem från Jernvallen. Jag fryser nå otroligt mycket, de är helt sjukt. Va så sjukt trött imorse så jag kom försent, hade tre lektioner sen vart de lunch och sen direkt till Jernvallen för landskamp (samma som jag såg i torsdags). Efter 5 minuter så hade jag tröttnat, va sjukt trött och höll på att frysa ihjäl. Kollade första halvlek sen gick vi in och värmde oss i ishallen träffa Tora och compani, har inte sett henne på år och dar. Riktigt tråkigt fakitkst. Efter de så cykla jag, L&A i motvind hem. Nu ska jag byta om och fixar lite sen så ska jag och Mami åka in till Gävle och hälsa på Grandmaaaaa som har brutit 5 revben den stackarn. Efter de så väntar min älskade träningsmaskin på mig + ett nytt Gossip Girl avsnitt! Imorgon får vi se vad jag ska göra, vi har innebandy matcher men jag ska nog inte spela. Sen ska vi väl fira Camilla nån dag, får se om jag orkar. Hatar vädret så jag hra inte orken till att göra så jätte mycket. Sitter just nu för tillfället och lyssnar på Olivers spelningslista on Spotify, den är riktigt bra kan jag erkänna här på bloggen som han inte läser. Men nu ska jag ta och skynda mig lite, uppdaterar maybe later. Auuu revoir


Bilden är från när skolan fyllde 30 år

/ B

Inga kommentarer: