söndag 8 mars 2009

Bringt it back

Fredagen får ingen kommentar av mig, för jag gjorde inget annat än att kolla på film hela kvällen. Sen igår ringde klockan 06.30. De sög lite vavava. Snoozade så jag vaknade inte förrän 5 i 7 så skulle vi åka 5 över. Lite panik, vart frukost (en macka) i bilen på vägen till jernvallen. Spleade internmatch där, de va as roligt. Kom hem vid 10, gick direkt och la mig och sov. Klockna ringde på12, men jag osmnade om och vaknade inte förrän 1. Käkade lite kålpudding, muuums, och kikade film sen hoppa in i duschen och ge mig av till Pillan. Hjälpte henne och fixa lite med käket, sen så gjorde jag mig själv iordning sen kom resten av flickorna, så käkade vi indisk mat, as gott va de. Sen satt vi bara och snacka gamla minnen och sånt sen så gjorde vi massa mer. Jag som är känd stand up komiker bland mina kretsr körde lite imitationer och fulade mig. Alltid roligt att kunna bjuda på sig själv :) Drog hem vid 12-halv 1 nån gång, då va jag så jävla trött. Annika körde en vurpa som slog allt jag någonsin har sett. Linnéa höll på och dö, låg seriöst på backen och under mina hmm sisådär 15 år jag har känt henne så har jag aldrig sett henne skratta så mycket. Sen vart den hem, snacka lite med Mami sen kolla på Yes-man och somna. Vart väckt idag klockan halv 1 av Mami. Skit trött, käkade lite sen har jag inte gjort nå mer än film. Senare blir de match på nynääääs, ska lira innebandy för första gången på länge. Annars blir de bara slapp dag, tomorrow ska jag leka med Pillän :) Au revoir

/ B

Inga kommentarer: