tisdag 3 mars 2009

Happy Birthday C

Idag är de ingen vanlig dag för idag är de Pillans födelsedag. Grattis grattis bby :) Aja, om jag nu ska skriva dagen från min biologi timme så va de, två lektioner till Matte (hade sönder en stol) och Engelska och på engelskan hade jag nationella, MUNTLIGT! Men de gick faktiskt bra, tog chansen och pratade mycket och med ordentlig engelska, vart lite förvånad över hur mycket jag kunde egentligen men iallafall sen slutade jag 20 över 3, alla mina pullor väntade så åkte vi till Aldos Deli, innan de så gick jag med Simon lite som skulle ta en promenad till Vallhov. Passade på att fråga lite om Italien eftersom att jag ska dit och för att han har bott där. Fick iaf höra bara massa bra om Rimini där vi ska spendera den mesta tiden men även San Marino. Brabra. Efter de så cyklade ju vi ner till Aldos. Tog en baugett med feta ost och kyckling samt en latte på de. Sjuuuukt gott. Sen satt vi tjejer och snackade lite, en annan tog ju ton rejält mycket. Iallafall, sen vid kvart över 4 kanske så får jag reda på att jag inte har nån skjuts till Gävle, shit vad gör jag nu? Hästar iallafall hem till Stensätra på 10 min från stan, kom hem vid 10 i 5 bytte kläder och tog cykeln igen. Cyklade prick och min buss gick kvart över, alla ni som har varit i Stensätra vet hur lång tid de tar att cykla där ifrån. Men iallafall kom dit när klockan va 13 över, va helt lättad över att jag hade hunnit och en aning svettig. Då när jag börjar gå mot bussen så kollar jag på klockan som hänger på resecentrum och ser att hon är 14 minuter över och tänker att jag kan gå lugnt mot bussen, DÅ ÅKER BUSSFITTAN 1 MINUT TIDIG!!!! Och där står jag arg som aldrig förr, alla fula ord osv. kom nog ut på en och samma gång. Folk vände sig om, jag stod och skrek åt bussen ett tag och efter de så kom Evelinas syster och Lena och massa och hämtade upp mig med bilen, tackar dom för att dom hade en plats kvar. Iallafall, åkte in på Strömvallen och träffade laget där, dock va vi inte så många men iaf. Sen vart de och kika på F17s landslags match mot Däänskerna. Dom vann med 4-0 och jag orkar inte gå in på nå detaljer, bara att jag frös ärslet av mig. Sen så vart de hem och käka chili con carne, nu ska jag kika Gossip Girl. Xoxo


/ B

Inga kommentarer: