onsdag 4 mars 2009

Straight up

Kom precis hem från en lång och übertråkig skoldag. Enda positiva med dagen var j uatt vi hade sovmorgon till 20 över 9, de behövdes verkligen. Snackade jätte mycket om Andra världskriget och Hitler. De är verkligen sjukt hur dom har hållt på. Jag tror nog att mer än 3/4 delar av klassen fick sig en tankeställare efter dagens lektioner. Iallafall sen va de film på svenskan och musik sista. Kom nyss hem, ska väl sätta mig med Fysik boken. De är allt annat än roligt att plugga. Skulle egentligen gjort nått med Camilla. Men aa, så vart de ju tydligen inte. Orkar inte gå in på de. Dagen blir väl rätt lugn med plugg och sen FOTBOLLSTRÄNING halv9. Jag har saknat att lira fotboll nu när jag har varit skadad. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, har innebnady träning men jag torr inte jag ska träna de. Just de, vi ska iallafall och kika på f17 (igen) som spelar mot Danmark (igen) imorgon på dagen med klassen. Helgen är ett big frågetecken men de finns några saker som kan göra min helg till den bästa ever, menmen nu ska jag inte säga för mycket. Grattis förresten till Edwin som har tagit körkort (om han inte driver med mig). Jag tröstar mig med att jag bara har 2 år kvar, hmmpf. I brist på annat så slänger jag nog upp några random pic's senare. Looove


/ B

Inga kommentarer: