lördag 28 februari 2009

3th

Igår vart de ju Falun hela dagen för det mesta, jaa från cirka 18-22. Vi spelade en match igår mot Engelholm och vi vann med 6-0 tror jag. Ritkgit bra match, jag spelade ju dock inte för min fot. Efter de vart de åka hem och sen soova. Fixade lite med en skiva till morgondagen (idag) sen så höll jag på att somna vid datorn. Imorse ringde klockan på halv 9, käkade frukost och sånt sen kom Pillan y La familia och hämtade upp mig och sen bar de av till Falun. Hade en match 10 i 2, förlorade med 1-0 mot Bele Barkaby som vi slog i Storvreta med 1-0. Lite komiskt att de skulle bli samma resultat. Aja, jag spelade iaf inte. Va med lite på uppvärmningen men ledarna tyckte ändå att de va för "tidigt" för att spela. Efter de hade vi match om 3-4 pris och den matchen spelade halv 6. Va med på uppvärmningen utan problem men de vart inge spela ändå. Men jag hade ju Pärlan&Blondie på avbytarbänken att konversera med och de satt inte helt fel de inte. Men de räckte till brons iallafall, de är ju roligt. Imorgon får vi se vad jag ska göra, kanske tar en trip till Gaavle annars bara ta de lugnt, plugga lite måste jag förresten göra. Veckan blir väl skola och träna fotbolll!!!! Ska bara träna fotboll den här veckan. Nå mer tror jag inte händer. Jo men just de, Camilla fyller ju år på onsdag. Får se om jag kanske går och fikar med henne eller nånting då. Men nu ska jag ta och lägga mig och kika på Yes-man och prata i telelelelen. Besos


/ B

Inga kommentarer: