fredag 9 januari 2009

911

Jaa, skulle ju ha varit så mysigt idag. Laga mat med syster och sen kika Let's Dance och grejer. Fick reda på av Mami att jag får laga maten själv för min käääära syster kommer inte hem förrän efter 6. Hmmmpf, inte lika mysigt men eftersom att jag är kung på att fixa käk så gör de inte så mycket. Seg skoldag idag, fick skjuts av Mami imorse iaf, de va tur de! Hade nog inte hunnit annars. Sista lektionen idrott och då vart de massaaaaaaage! Sjukt skönt, jag&Lajnie massera varandra. Jag är ju kung på de har jag fått hört. Imorgon har jag match 15:00 på träffen sen hem och grejja och efter de blir de hem till Lilljoss. Ska vara där 8, åker väl hem relativt tidgt eftersom att våran match börjar 9:50 dagen efter, kill me helt seriöst. Ska spela båda såg jag iaf. Sen efter matchen på söndag blir de väl lugnt tror jag. Min helg kortfattat :) Poljubac

/ B

Inga kommentarer: