fredag 30 januari 2009

Single ladies


Flickorna åkte nyss. Dom kom hit vid 5 nån gång, vi tog cyklarna till pizzerian och käka keeebabpizza. Flottigt och gott, kände mig som en uppblåst get. Efter de cyklade vi till ica och köpte some candy. Kändes som att de va nödvändigt efter våran GI mat. Vi cyklade hem till mig igen och kikade på Tropic Thunder, somnade några gånger udner filmen men den va väl hyfsat bra. Efter de så va vi alla så jävla trötta så dom åkte hem och jag har inte gjort mycket mer än att kika runt lite på inteeernet. Letar lite ny musik också, mina gamla låtar börjar bli uttjatade. Men när de är brist på låtar kan man aaaalltid lyssna på Billie the vision!!! Så nu kära blogg läsare så ska ni ta och kolla på http://www.billiethevision.com/ och ta hem en låt graatis och njuta :)! Känner mig sjukare nu än vad jag gjorde tidigare idag, lite jobbigt sådär. Imorgon ska min käära flickvän sova hos mig. Blir bara massor med mys, kanske DHW marathon som vi har sett så många gånger och kanske lite Nitendo 64, hihi. Men nu ska jag ta och sova tror jag, eller göra nånting annat. Så kära bloggen, i love u. Beso


/ B

Inga kommentarer: