torsdag 8 januari 2009

ring en vän




Underbart mysig dag idag :) Började med skolan till halv 1 då kom Mami och hämta upp mig, då vart de Malaysia käk med Mami,morbror & kusin Samantha som jag inte har träffat på år bokstavligt talat! Vi käkade och hade de trevligt, pratade om allt. Sen så åkte dom och hämta lillkusinen Joakim. Och vi åkte med dom till Valbo och fikade, de va väl de vi gjorde mest. Fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Skönt fakitkst, även fast de har gått så många år så kändes de aldrig spänt! Efter fikat så gick jag, Samantha och Jocke lite för oss själva, träffade på Linnea Nilsson och Anna Sjöberg och snackade lite om gymnasium är ju sånt snart, gaah. Blir tokig. Efter de så åkte jag och Mami på Siba och jag köpte mig en musik spelare, riktigt fin! Hoppas den håller också. Efter de vart de hämta cykeln, hem och byta om sen träääna innebandy. Riktigt kul träning iaf med Pelle.H som coach. Imorgon ska jag och syster laga mat och kolla på Let's Dance och bara ha myskväll. Känns skönt sen lördag ska vi ju hem till Lilljoss och innan de ä de ju match + match på söndag satt. Nu käkar jag nudlar och ska strax lägga in lite låtar på musikgrejen (inte säker på vad de är för nått). Ha en mysig kväll bröder&syster. Ciao, hasta luego.

Just de, Pocca har nytt fejkhår så ett hipphipp hurra för henne!


/ B

Inga kommentarer: