lördag 3 januari 2009

pulka&bastu
















Igår hade jag heldag med Ronja my dear =)! Vi åkte till Valbo och kiakde lite där, vi köpte fika och provade sänga på IKEA, mer än så vart de inte! Sen så fick vi skjuts av hennes pappa hem till henne, hon packa och så sen så vart de Ica Maxi och köpa korv och grejer sen vidare hem till mig :) Vi kika på American Idol och käkade lite. Sen så tog vi madrassen och drog till Skogsvallen och åkte pulka, haha! Efter ett tag kom Kim med sin pulka, så drog vi till ett Vindskydd och skulle grilla korv men vi hade inge ved. Vi tog nå papper och lite pinnar och försökte men de gick inte. Så vi satt bar aoch snacka om allt mellan himmel och jord i över 1 timme. Sen så gick jag och Ronja hem till mig och basta, käka snacks och hade de jätte müsigt, hihi. Efter de kollade vi på gamla kort på datorn sen så skulle vi kolla på film men båda va så himla trött så vi la oss ist. Fick 40000 sms, så vi vakna hela tiden. Men till slut somna vi. Vaknade imorse av att Ronja pickade på mig och fråga vart toan va, sen så låg vi och snacka lite sen käka vi frukost. Fick reda på att Mami har fått magsjuka, tar livet av mig om jag också får de. Gaaaah. Vi somnade om ett tag och nu för inte så längesen åkte Ronja. Ska käka tacos med Papi och imorgon kommer syster heeeem :) Har saknat henne! Nu ska jag käka, fräscha på mig lite sen hem till Ronja tror jag. Kisses and hugs

/ B

Inga kommentarer: