tisdag 20 januari 2009

back in the game











Lång tystnad nu. Inte uppdaterat bloggen på länge, känner att de är dags att ta tag i den igen så här dags att den fakitkst fyller 1 år om 2 månader som jag har sagt 6 gånger kanske :) Allt är iallafall som när jag slutade skriva fast tusen gånger bättre! Ska inhandla massa nya grejer nu fram till våren som snart kommer hoppas jag, den borde ju komma snart om all jävla snö kunde åka bort. Älskar våren, då är allting jättejätte bra. Sommaren kommer snart och man bara mår allmänt bra. Idag ska jag ta och plugga,plugga,träna och träna :) Annika åker till London inatt så jag kommer sakna henne ofc, får väl säga hejdå på träningen antar jag. I helgen ska sexan ta tag i allt och gå på bio, sexan utan Annika hmm. Går inte egentligen men vi får bita ihop. SKa försöka umgås mycket med Camilla också, den söta tösen. Har fortfarande inte bestämt mig en men de är inte riktigt samma som jag hade tänkt mig som när den här terminen började. Har bestämt avslutnings tröjor och grejer nu är de ju bara själva avslutningen kvar ! =) Med allt de här sagt. Au revoir








/ B

Inga kommentarer: