torsdag 29 januari 2009

When you feel nothing at all


Idag är jag sjuk och de är riktigt segt kan jag säga. Kände redan igår när jag cyklade till mötet att jag började få ont i halsen så jag stanande på OK och köpte halstabbletter. Hade iallafall cup möte om San Marino. Kände mig as tagga efter de mötet då. Dock buss i 30 timmar men jaja, har ju Ronja i bussen då finns det inte en chans att de blir tråkigt. Efter de gick vi in på bandyn en stund, riktigt tråkigt men såg några söthuvuden som jag pratade med. Bytte om och sen vart de träning på konstgräset. Tränade till 10, gick ganska bra. Hem och duscha sen soooooooova. Vaknade i morse och halsen var heeeelt igentäppt. Gjorde så sjukt ont när jag sväljde så jag gick upp och tog en alvedon direkt, käkade lite frukost och gick till skolan iaf. Nu så här efteråt så borde jag ha stannat hemma när jag tänker efter. Men jag åkte iallafall hem efter första lektionen kom hem och sökte till gymnasie med pappa sen gick jag direkt och la mig. Vart väckt halv 1 av pappa som sa att jag lära käka nånting. Gick ner, försökte käka men fick knappt i mig en potatis och en bit falukorv. Gick och la mig igen, somna och vaknade nu halv 4 när mami ringde bara för att säga att hon hade hyrt en film till oss. Haha hon är ju så go. Nu planerar jag på att kika film och sova igen och hoppas på att bli frisk igen. Over and out



/ B

Inga kommentarer: