onsdag 28 januari 2009

I ditt ansikte


Hahahhahahaha, rätt i ditt ansikte. Blir galen på allt kindergarden skit. Aja, lägger de bakom mig nu iallafall. Idag har jag gått i skolan som jag gör 5 dagar i veeeckan, hade dock sovmorgon imorse ända till 20 över 9 och de va riktigt jävla skönt ska jag säga er gott folk. Kom på att jag hade Musikprov också, shit. Blev plugga en timme innan provet men jag klarade de galant och gjorde ävn en muntlig redovisning VG+, är dock inte så nöjd men jaja. Den va om mina älsklingar i Billie the vision. Iallafalll så ska jag inte göra så mycket idag, ta en långpromenad med vovven tror jag och sen har jag cup möte och efter de träning. Blir ju inte så mycket mer för mig, är ju ensamvarg. Voff. Jaaa, men för övrigt leker livet (?). Funderar på Al Azif på lördag men jaa, jag är ju inte så mycket för såna där "discon" men vem vet, kanske är min grej nu!? Aja, de är långt kvar. Får se hur de löser sig. Men nu måste jag avreagera mig på nånting, pussissaar.



/ B

Inga kommentarer: