måndag 26 januari 2009

Handlat&Städat

Idag gick jag i skolan och hade prov, klarade de galant. Svarade på allting och de kändes riktigt bra :) Efter de så åkte jag och mami till Gävle, mötte upp syster och gick lite med henne. Inhandlade en jacka från hm och träffade på my dear girlfriend Lajnie och hennes mami. Jag och mami skjutsade syster till träning sen vidare till Valbo. Fikade med min flickvän, mami & lotta. Satt där i en timme typ sen så kom vi på att affärerna stängde 7, shit. Bråttom, 10 min kvar. Skyndade oss till Stadium och hittade mina skoooooor =) Ett par vita Fred Perry i skinn! Vart tokkär i dom. Åkte vidare till OnOff och inhandlade oss en Soda Streamer, hehe. Åkte vidare hem och började städa min garderob som va i ett enda stort messssssssss. Kastade en massa saker och fixade iordning lite, hade typ 18 par jackor, lite mycket kanske. Kastade grejer som fick plats i en stor svart säck. Nu är jag sjukt trött, skriver lite mer imorgon. Poljubac

/ B

Inga kommentarer: