torsdag 22 januari 2009

halo


Är lite seg i uppdateringen men jag har gnaska mycket nu i veckorna, blir väl mer på helgerna, vill inte lova för mycket nu men jag ska försöka bättra mig. Iallafall, har börjat träna 5 gånger i veckan nu, fotboll och innebandy. Blir ganska många timmar plus dubbel träning på tisdagar. Har lite mycket skolgrejer nu också, känns egentligen onödigt när vi snart har nationella men jaja. Är faktikst nervös inför matte delen, är ju inte superbra på matte men jag fixar de nog till ett G iaf. Iallafall, ska börja umgås med mina tjejer igen. Gör ju inte så mycket med dom nu för tiden men i helgen ska vi på bio iaf tror de blir den där Benjamin Button eller vad han heter, han som föds till gammal och sen dör som bebis typ, den verkar SJUKT bra! Men pengarna är borta, hmmm får jag inte pengar av Mami så blir de svårt att gå på bio för min del. Men iaf, är taggad inför helgen mina guldflickor får mig på bra humör, utan dom ingen belo. Innan jag fortsätter med mitt oäääändliga pluggande så vill jag bara lägga till att jag har saknat Camme som en tok men nu är de tillbaka. B&B, poljubac!

/ B

Inga kommentarer: