tisdag 6 januari 2009

oh the glorius


Idag hamnade jag hemma hos pillän! Åkte dit och hittade henne helt död i soffan, hon låg där och hosta (x1000) och snorade och va helt febrig och grejer. Bara hon hemma eftersom attt hennes föräldrar är i Egypten. Så vi kollade på massor av filmer och jag to ghand om henne (mamma B), gjorde te,tände ljus, fixade käk och fyllde på med vätska :) Vi gick till ICA och köpte godis också, väl behövligt men dock inte så bra för pillans hosta. Sen kollade vi på 13 snart 30 filmen och då somnade vi båda. Tog min kära cykel och cykla hem, frös som fan om fingrarna kikade lite på tv med Papi. Pratade med min syster i telefon och nu sitter jag bara här. Träffade syster idag också, hon fick sig en stor bamsekram. Har inte sett henne på 10 dagar måste de ha blivit. Saknade henne så jävla mycket. Men nu är hon tillbaka, äntligen :) Nu ska jag nog ta med DVD:n ner i källaren och sova där inatt med vovven hoppas jag. Ska kika film och prata lite i telen. Imorgon tror jag att jag ska hitta på nått med Jullpan, saknar den tösen. Vi har lite planer på hur vi ska få saker och ting ochfungera och lite grejer vi måsste göra. Men jag behöver henne trots allt. På torsdagbörjar ju skolan, inte taggad och i helgen fyller Lilljoss år så de blir väl fira henne. Vi hörs sweeties. Au revoir


/ B

Inga kommentarer: