tisdag 27 januari 2009

release me


Blablabla, har inte orkat tagit tag i min blogg nånting på veckor nu. Skriver knappt nånting, men jag får skärpa mig. Mina få läsare ska få se en välskriven blogg. De är de minsta jag kan göra för er :) Idag hade vi lite genom gång inför nationella proven, är inte så jätte nervös för dom längre. Känns som att man inte kan göra mer än sitt bästa och hoppas på att man har förstått de rätt och ta tid på sig. Jag tror att de värsta man kan göra är att stressa sig igenom skiten så man inte har förstått rätt. Det vill säga, inga slarvfel. Iallafall, nu efter skolan har jag inte gjort så mycket skulle käka semla med mami men hon va tvungen och åka och hämta Sandra. Väntar på henne nu sen ska jag väl träna innebandy först sen halv 9 är det fotbollsträning. Blir lite mycket på tisdagarna, rätt skönt att man inte har prov ändå :) Morgondagen luktar cupmöte och träning för min del. Ska väl dra igenom lite grejer inför San Marino och bestämma om vi ska flyga eller åka buss till Italien. Vill åka bil iallafall men alternativen är väl att buss är billigare men de tar ju längre tid men aja, de löser väl sig. Nu ska jag ta och kila och käka semla med Mami sen dra mig ner på träningen, pusss au revoir!


/ B

Inga kommentarer: