söndag 25 januari 2009

what comes around


Gårdagen slutade rätt så lyckligt trots allt. Spelade ju match och så sen följde jag med Linnéa till jernvallen och kikade match med henne. Sen hem och fixa iordning mig och sen fick vi skjuts till bussen. Åkte in till Gävle, fullt på bussen. Gick runt lite, käkade och sen gick vi in på bion. Benjamin Button hette den iaf, fullt med folk där inne också. Den va bra men sååååå lååång. 3 timmar!!! Sen fick vi skjuts hem och när jag kom hem la jag mig och kiakdep å film bara, va så jävla trött. Somnade nån gång och sen idag har jag inte gjort så mycket mer än att käka. Ska väl ta mig i kragen och plugga lite om Afrika. Kan väl det mesta men kartuppgifterna har jag inte ens orkat kolla på. Sen blir de nog bara lugnt, kan nog inte träna idag heller pga lårkakan. Nästa vecka vet jag inte vad de blir, 5 träningar i veckan iaf. Men hoppas på något riktigt roligt. Kanske ska umgås med Ronja, saknar att umgås med henne. Just de, de blir cafeterian idag på jernvallen 16-20 -.- haha allt annat än roligt. Men med lajnie så kan de bli riktigt roligt ändå :) Nu blir de dusch, fika och Gossip Girl! =) Poljubac



/ B