onsdag 7 januari 2009

jason castro




Kom hem till Pillan vid halv 4 kanske, vi kikade på American Idol osm vi alltid gör och vart helt kä i Jason Castro som sjunger som en gudoch ser ut som jaa jag vet inte vad. Åkte hem vid 6 nån gång och käkade pizza med Papi, skulle egentligen ha en med räkor men de hade dom glömt så jag vart lite sur. Men jag käkade och sen så packade jag och drog iväg till Pillan. Vi kikade på tv, American Idol haha och sen kolla vi på DHW. Sen drog hennes bror så då gick vi och kolla på Forgetting Sarah Marshall nere i källaren och käkade massa gott. Vi satte även i trippeltången och lockade med den. Efter de kollade vi på CSI Miami tror jag och båda somna i soffan så vi gick upp och la oss i dubbeln ist. Kikade på nått på tv sen så somnade båda två. Camme hostade osm en jävla jude så jag vaknade stup i kvarten och kollade om hon levde. Somnade vid kanske klockan 5. Vaknade imorse vid 12, pillans mormor och farmor och kusin kom så då lär man ju klä på sig och gå upp. Jag tog en promme med Eddie och så. Sen så käkade vi lunch och la oss i soffan. Åkte hem och nu sitter jag här. Syster och Ange är nere så jag är här uppe och ska snart kika på film. Har lite ont i halsen känner jag men jag har träning senare så man får väl bita ihop helt enkelt. Fotbolll!!!!!! Love it, blir dock lite kallt och spela ute i 6.7 minus men äh. -33 i Lofsdalen så vad har man att klaga över? Beso




/ B

Inga kommentarer: