söndag 4 januari 2009

filmjölk,lasange&ronja







Igår så fick jag skjuts av Papi till Ronja, vi kikade lite på film sen så käka vi korv och pommes, mums :) efter de så gick vi till stan och sådär sen tillbaka till R. Kikade på Skattkammarplaneten, eller de va mest jag som ville kolla eftersom att jag älskar tecknade filmer :) Vi satte på Batman den nyaste och R tog ett powernap så hon missa slutet,efter den så kollade vi på Scream och käkade chips och dip vi hade dock ingen gräddfil så vi tog filmjölk ist vilket man ångrar lite sådär efter åt, no coments eller hur Ronja ;)?! Vi kikade klart på Scream och tog en liten kort promme för att ta lite luft. Sen så la vi oss och kolla på Twilight, jag såg början och slutet mellan allting så sov jag. Vi vaknade vid 5 när filmen var slut då bestämde vi oss för att lägga oss i Ronjas lilla säng :) De vart lite trångt och varmt, men de är ju då de är som mysigast! Vi vaknade vid halv 12 nån gång, kikade på Twilight igen sen så käka vi lasaaagne :) Mums!!! Fick skjuts hem och nu har jag bara tagit de lugnt, har så satans ont i nacken, känns nästan som början till nackspärr. Hoppas inte men man vet aldrig! Imorgon blir de väl lugn dg, kanske gör nånting med Jullpan, längesen nu. Men jag tar nog dagen som den kommer. Poljubac

/ B

Inga kommentarer: