lördag 24 januari 2009

baby yooooou


Igår firade jag farmor och sådär, vart en lugn kväll sen med film och sånt. Halv 10 vart jag väckt idag, käkade frukost och så sen bar de av till match mot Söderhamn :) vi vann med 31-1 hmm, jag gjorde 2 mål :D och jag brukar aaaaldrig göra mål, verkligen inte. Men idag gjorde jag! Fick en lårkaka på köpet också, blir linda och sånt hela kvällen&natten inte skit kul menmen, sånt som händer! Kom nyss hem och käka pasta med nån sås, skit gott. Papi kan fixa käk han. Är ensam hemma nu satt jaa, känns lite tomt måste jag säga. Men vad ska man göra åt saken. Är lite förvirrad för det snackas om att de ska vara fotbollsavslutning idag (mitt gamla lag) men jag har ingen aning. Men om de inte är de så ska jag till jernvallenmed linnéa och kika på hennes Roberts match. Efter de blir de väl hem igen och fixa iordning mig mer sen bioooooo! =) Men nu blir de nog duschen för min del sen kanske ett powernap och en kopp the. Au revoir


/ B

Inga kommentarer: