söndag 11 januari 2009

grädden på moset

Igår så ringde klockan på 10....... Va helt slut måste jag erkänna. Fixade iordning mig och så sen så kom Tesa och hämta mig. Vi körde till Valbo och jag köpte min tröja med pingvinärmar som jag skulle ha på kvällen. Sen så åkte vi vidare till Nynäs och taggade igång Saen. Vi kikade på hennes match och käkade korv, sen i andra periodpausen så fick jag skjuts till Träffen eller Treffen. Noll lokalsinne så vi körde fel först och kom till Sätrahöjden och bortåt. Vi vände och hittade rätt iaf, spelade match mot Sätra. Vi vann med 0-9 och jag spelade hela matchen trots min hosta. Efter de åkte jag och Papi hem, han fixa käk (baconlindade kycklingbitar & klyftpotatis, muuums) och efter de så fixade jag iordning mig lite till. Skulle ta halv 8 bussen till Årsunda va de bestämt men då gick de helt plötsligt ingen buss (?). Vi fick iaf skjuts av pappa till Årsunda och när vi kom dit så va de dött. Jag, Ronja, Limpan, Karin & Annika hade roligt iaf sen kom de mer folk och jaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Rätt så trevlig kväll, hade gräddkrig och grejer men helt okej ändå. Fick hämtning vid 12, åkte hem och la mig och sov direkt, hade assvårt och somna, låg och hosta men somna till slut och då ringde klockan på 8... Spelade match mot Aston, 3-3. Fick sepla hela matchen även när vi gick ner på folk, skadade min fot så ingen träning för mig ikväll blir herrmatch ist. Imorgon är de skola och jag vill bara dö. Låter bilderna prata för sig själv, beso.

/ B

Inga kommentarer: