fredag 30 januari 2009

The first, the one, the last

Fortsätter att vara sjuk. Känns ju inte sådär skit kul nu att bli sjuk till helgen och allting men jaa, vissa helger får man väl bara ta de lugnt då. Den här helgen blir väl inte så jätte händelserik om man säger så. Idag kommer nog Pillan förbi så får vi käka massa gott och kika filmer och sånt. Brukar bli så plus att jag orkar nog inte göra mer än så som de känns nu iaf. Mamma hyrde en film igår så jag ska väl ta mig tid till att kolla på den men jag har ju även börjat kolla på Sagan om ringen filmerna, huhu. Tycker dom är asbra. Såg ettan igår så de blir tvåan idag. Såg Pineapple Express igår också, den va faktiskt bra. Lite sjuk men ändå bra. Så idag blir de väl inte mycket mer än film, Pillan och massa feta grejer. Imorgon vet jag inte ritkigt, beror på hur frisk jag känner mig och så. Men de blir inte Al Azif iaf. Kände mig taggad men njaae, betala så komemr ag säkert inte in och om jag är sjuk så neej, inte riktigt min grej kanske. Jag får stanna kvar i älskade Sandviken och hoppas på besök. Nu är de Sagan om ringen 2 och sallad. Bilden är förresten på Lajnies sköna pjucks, dom tar priset no doubt. Beso

/ B

Inga kommentarer: