lördag 31 januari 2009

Nightmares




Fixade och trixade länge på blogg designen igår, vet dock inte riktigt om jag är nöjd med resultatet men de får helt klart duga en tid framöver nu. Men aja, vart tidig kväll igår. Huvudet dunka och va helt dåsig av febern så jag gick och la mig med vovven och sussa i tid igår faktiskt. Vaknade 20 i 1 idag ändå, de va rätt skönt. Har inte gjort så mycket mer än läst Klick och gosat med hunden. Idag ska jag nog till Gävle på dagen iallafall så som de ser ut och sen tar jag med mig Lajnie hem hit så har vi mys. Jag vet, mina helger brukar vara myshelger, men jag har haft så jävla mcyekt plus att nu är jag sjuk så nu är jag absolut inte sugen på att göra nånting annat än att kolla på film. Jag och Lajnie kanske lagar lite käk, jag är ju mästerkocken huhu. Men nu ska jag duuuuuuscha och käka lite. Poljubac


/ B

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygg push up !!!! lika som julia berg !! FJOORTIS !!

Anonym sa...

måste erkänna att de är väldigt vuxet att kommentera anonymt :) tar verkligen åt mig av de där.