söndag 1 februari 2009

Bit of me


Igår så vart de inge Gävle, jag och Lajnie åkte och kikade på herrmatch istället. Cyklade dit kikade och åkte sdan till ICA för att inhandla onyttigheter. Vi åkte sen hem till henne och käka tacopaj och myste med hennes söta kusin Isa :) Efter de så drog vi oss hem hit, ringde Karin sen så satte vi oss och kollade på Pineapple Express, huhu. Så jävla ful film, tål att upprepas och se flera gånger. Sltuade väl vid 12 nån gång och då va alla så trötta så vi höll på och somna i soffan, skandal. Iallafall så åkte Karin hem vid halv 1 nån gång men jag och Lajnie kikade runt lite på Sagan om ringen filmerna och letade efter en låt som skulle vara med där. Sen så gick vi och la oss, låg och snacka lite. Så skönt att umgås med Linnéa för de är aldrig sådär pinsamt tyst utan man skrattar jämt. Guld värd är hon. Vi vaknade iomrse vid 11 typ, sen så gick vi ner och käka frukost med syster som kom hem. Satt och prata med henne i över en timme om allt som har hänt och allting iprincip. Så skönt att bara prata om allting med någon som står en så närma som ens syster. Efter de tog jag en lång dusch och Linnéa åkte hem. Passade på att bada hunden också, mot hennes vilja. Efter de fick vi skjuts till Valbo. Inhandlade ett par tights,en jeans tunika och ett nagellack. Mycket nöjd med allting. En islatte vart de på Coffe House också. Tog bussen hem och nu har jag inte gjort mycket mer än att käka Papis goda lasange och bara tagit de lugnt. Saker börjar gå riktigt bra nu. Dock nationellt prov på tisdag men jaja, jag klarar de nog. Nu blir de grönsaker och dip. Caos


/ B

Inga kommentarer: