fredag 19 december 2008

and so happy christmas


Äntligen! Så sjukt skönt att de är jullov och allting nu, känner bara typ lättnad. Skitdåligt humör idag, verkligen på botten. Cyklade i äckelregn till skolan jag och Linnéa va lika irriterade över de båda två så vi sa ingenting på hela vägen. Kom fram och när jag kommer till aulan på genrepet och där är de smockfullt på scen och nån står på min plats (som va på bänken) och jag såg ingen annan plats om jag inte ville stå bakom alla andra. Så jag satte mig och kolla, tjurig och trött. Så vart Gunnar arg för att jag titta så jag fick ställa mig längst bak. Sen så sjöng vi och jag vart på glatt humör, älskar ju att jsunga. Sen så väntade betygen... Gaah, höll på och dö när jag fick kuvertet, nervös som få :) Men de vart två MVG, sex VG och 4 G så jag är sjukt nöjd, verkligen! Hårt slit lönar sig trots allt :)

Ikväll blir de först fin käk med familjen och sen hem till Pillans place med massa flickor och typ dom ska laga mat sen så middag och sånt, jätte myyyysigt :)!! Sen så ska jag sova med älsklingsJulia inatt. I hennes 180 säng, grrrrrr. Imorgon vet jag inte ritkigt vad jag ska göra för nånting, beror på när vi har matcher på söndag med inomhusfotbollen och allt. Men nu ska jag ta och dammsuga övervåningen och ta voven på en liten promme. Poljubac sötnosar!



/ B

Inga kommentarer: