fredag 5 december 2008

fields of gold


seeeeeeeg fredag. ingenting hände idag i skolan förutom en sak. jag ska nämligen vara lucia nästa vecka, shit. hur ska jag klara de här då, jag som lucia? det första jag frågade var om man fick ha elljus ist för riktiga ljus, skulle ju vara ganska typiskt mig att snubbla på linnet och elda upp hela skolan. eller jaa nånting annat sånt, svimma eller jaa vad vet jag. men att göra bort mig är ju ganska mycket min grej om man säger så! jag var inte med på idrotten, orkade verkligen inte ha kondition/styrkepass x2. då kom jag ut och kom på, juste. jag har ju punka på cykeln. då tog jag och min vän lajnie en promenad hemåt. nu sitter jag mest här och gör inte så mycket. är lite hungrig känner jag, lite halv konstig mat i skolan men med 3 kronor per måltid så är man ju inte allt förvånad. tror jag ska åka med camilla till valbo nu snart och köpa mig nånting. behöver nåntign nytt. pengarna bränner i plånboken. resten av dagen blir lajnie&camme. vi får se vad vi hittar på , så satans dött här i sandviken.

imorgon så har jag match på morgonen/dagen om jag nu är budad sen vet jag inte riktigt. kanske blir middag med tjejerna här eller nånting sånt. nu såhär när man har matcher och de snart är jul och allting så finns det inte så jätte mycket att göra faktikst man går bara och väntar påatt skolan ska sluta och att julafton ska komma sen blir de ju nyår och hela skiten :) men nu måste jag verkligen skynda mig pusssssssssss love




/ B

Inga kommentarer: