tisdag 2 december 2008

we love boys and cars


idag har jag gjort biologi prov. och jag svarade på allting :) tyckte till och med att de var för lätt, har jag blivit knodd or what?! aja, sen så hade vi no igen och matte och engelska. lekte lekar på engelskan så de va rätt skön sista lektion ändå. slutade 15:20. tog cykeln och cykla hem i snöstorm... gaah, blir tokig på väderförändringarna. antingen så är de snö eller så är de regn. vad ligger problemet? kom hem och käka melon och satte igång och plugga, hade egentligen varit klar mycket tidigare än nu om inte datorn hade hackat sönder och internet slutat fungera. men dadi fixa de och jag gjorde klart bildgrejen, nu återstår bara hkn. känner egentligen att jag bara villl lägga mig i soffan med en påse nötter och kika tv resten av kvällen men så blir de dock inte. skulle ha tränat innebandy idag men jag vart tvungen att hoppa den pga mitt pluggande.


på torsdag har jag provmiddag på hkn. ska bjuda mami som ska få kycklingspett med sambaloelek sås och chokladmousse med mintsmak :) mummmmma. får även mitt slutbetyg då. blir rejält lack om de inte är mer än G, mäster kock som jag är bode ju få mer än så. kan diskuteras vissa gånger men för det mesta så är jag kung i köket :) ska ha den här idrotts uppgiften snart också. när man ska göra ett träningsprogram. jaa, vad har jag mer och säga? hur ser helgen ut? den får faen inte bli tråkig, jag vill att de ska hända nått :) ska antagligen till gävle/valbo och köpa lite nya skor och sånt. ska nog köpa mig en päls också fast de blir kanske efter jul. just nu känner jag förresten faktiskt för att åka skidor :) just de , får inte glömma det. vi är i kvartsfinal i sm i innebandy , f15! sjuuuuuukt stort för mig iaf, har inte varit med om nått större under min innebandy karriär. med ett ganska tråkigt inlägg så caoooooos




/ B

Inga kommentarer: