onsdag 17 december 2008

(?)


7 dagar kvar till Julafton och 14 dagar kvar till Nyårsafton :) Gud, snart ett nytt år. Funderade nyss på vad jag ska ha för nyårslöfte. Brukar inte ha såna, men nu ska jag faktiskt ha ett och hålla de. Vi får se vad jag bestämmer mig för. De ska vara nånting genomtänkt inte bara typ "Jag ska sluta äta godis" utan nånting djupt och meningsfullt, eftersom att jag är en sån djup människa haha :) Jag älskar Julafton så sjukt mycket så jag längtar till den! Oliver fyller år dagen innan jul så jag måste väl gratta honom också. Kan sjunga Happy Birthday eller nånting sånt hihi. Jag börjar känna en inre frid nu när jag ska få massa presenter och umgås med min kääääära släkt. Nu vet jag inte vad jag ska skriva kände bara för att skriva nånitng. Avslutar med att jag älskar mina guldflickor mer än allting annat, ni vet verkligen vad närsomhelst varsomhelst betyder. Jag älskar er , de vet ni! Poljubac



/ B

Inga kommentarer: