onsdag 3 december 2008

it all comes down on me


idag är det en MVG dag :) maha. fick ju mitt kemi prov, mvg. fick biologi provet, mvg. muntliga redovisningen på bilden, mvg :) känner för att skryta lite idag, men man får ju inte allting gratis. verkligen inte, gudarna ska veta hur mycket jag har kämpat med no:n. ingen direkt talang i ämnet, men efter allt hårt slit så börjar det ge resultat och de tycker jag om :) på fredag är de röstning om lucia, jag vet inte om jag kommer bli de eller inte men jag bryr mig inte så mycket. just nu är betygen och sånt viktigare för mig faktikst och jag absolut tokläängtar till julafton, ska bli så mysigt! julia frågade förresten igår om jag vela följa med henne till sthlm i helgen och fira hennes kusin, får se hur de blir men de skulle vara roligt :) resten av dagen blir det mvg mys med familjen som har bestämt sig för att ge lite belöning för hårt slit!


gud, det är så mycket skola att jag knappt skriver om nått annat. men de händer inte så mycket mer för mig tyvärr. lägger ner rejält mycket arbete på skolan och träningen så att jag skriver ganska mycket om de i bloggen också. just de , ska snart färga håret igen också. tror det kommer bli choklad brunt eller lite ljusare än vad jag har nu, vi får se vad jag hittar på för tok :) sen efter jul och allting så är de ju klippning. har så sjukt dålig fantasi när det gäller frisyrer så det är helt sjukt. kanske klipper av en rejäl bit, hälften av alla kompisar dödar väl mig då men jaa vi får se :) har ju snackat om en päls jacka, men tills dess så kanske jag nöjer mig med pälshalsduk?! såg en på gina, frågan är bara vad man ska ha för jacka till det. kanske min bruna skinnjacka, jaja vi får se. är på jakt efter en jul/nyårs klänning också. tänkte en som sitter tight över bysten och sen är puffig ner till om man tänker på nyår och till julen blir det väl mer en tunika eller nått liknande. såg jätte snygga på http://www.forever21.com/ så jag kanske beställer eller hittar nånting i sthlm om jag nu ska dit i helgen. hörs imorgon, kissssssssss




/ B

Inga kommentarer: