lördag 6 december 2008

uttråkad


jag har så tråkig så jag spyr snart. började väl trevligt med att flickorna kom hem till mig vi beställde en pizza och käkade lite och snackade i evigheter om sjuka släkter och folk oms inte tar ansvar. sen kikade vi på film och sånt, rush hour 3 som va bra. sen så åkte dom hem 10, skulle upp och spela sm med juniorerna imorgon. humm klockan är halv 11 och de är pittkallt ute vad gör man då? hade man frågat nån söt vän så säger dom väl att dom åker hem till sin pojkvän eller nånting. jaa men de funkar ju inte riktigt för mig sånt där. eller så drar man på nån utav alla roliga fjortisfester som finns i sandviken cirka 2 stycken på hela sandviken uppdeld i två halvor det är ungefär hur många som bor här i den här byhålan som vi kallar vik. så då sitter man här, en lördag kväll syster har precis dragit till krogen jaa. jag vet inte hur många gånger jag har suckat eller kollat på msn listan om nån rolig har loggat in men jaa 3/4 delar eller nått sånt har status på upptagen eller inte vi datorn. 2/4 delar av dom fester eller är med sin pojkvän/flickvän.


vad gör jag? lyssnar på samma låt som jag har haft på repeat i 2 timmar nu. jaa, de är skoj. känner verkligen hur jag blir frustrerad över att varenda helg ser likadan ut. fyfaen , nästa helg ska INTE se ut såhär. nu ska jag hmmm, sucka, kolla på msn kika på nått dåligt på tv, ringa/messa nån som har skit kul och sova. tack och hej





/ B

Inga kommentarer: