lördag 13 december 2008

tungt


Imorse, eller jaa idag iaf så vart jag väckt halv 4 av pappa. När jag vaknade så va de nästan mörkt ute, hmm kändes lite konstigt men de va rejält skönt att sova länge. Igår spelade ju vi lusseinnebandy, de va så jävla kul! Vi vann 2 och förlora 2, vi gick inte vidare så jag kom hem nån gång vid 4. Fixade i ordning mig och fick helt plötsligt lust att öppna julkalendern, jag hade ju missat ganska många luckor så jag gjorde de halv 5 på morgonen sen så somnade jag. Idag har dagen varit seg, vaknar man halv 4 har man ju knappast orken att göra så mycket mer än att sova. Så jag käka lite "frukost" och kikade på tv. Sen så kom Mami hem från jobbet, hon hade typ lunch klockan 5 (?) så följde jag med henne och Sandra till ica och köpte mig godis och en dricka som jag lätt har förtjänat! Sen så åkte Mami och jobba igen och jag gick upp och började tanka Kung Fu Panda. Pratade lite med syster som åkte till krogen nån gång vid 8 kanske. Kikade klart filmen och satte sen på Sex And The City - The movie. Filmen är bra, men så lång. Man orkar ju knappt kolla i början. Nu när jag har kollat klart så är jag trött igen. Har lust att bara gå och lägga mig och sova till 5 imorgon också men nene. Känns lite konstigt att sova bort en hel dag och speciellt en lördag.


Imorgon så vet jag inte riktgit vad jag ska göra. Funderar på att ta tag med pluggandet men ja, de brukar jag ju som sagt inte göra. Ska se till och träna lite också sen så vet jag inte riktigt. Har stor lust att åka in till Valbo och köpa min nyår klänning (vilken de nu blir) och bara ligga och kolla på den hela dagen men vi får se. Just de, min julaftons klänning har kommit yeeeeeeeeeey. Den va så fin, har inte hunnit testat den på ritkigt än men de kommer väl. Just nu är jag ute efter en sån där gele bh som man bara sätter under tuttarna utan nå band och grejer, skulle verkligen behöva en sån till bodysarna och klänningarna. Snart åker jag ju till Storvreta på cup också. Taggad är jag väl men ändå inte som förut, när man åkte dit och man kollade på killar på skolan man bodde och grejer. Nu är de mer en kul grej för att få spela matcher och hänga med laget. Det förstör dock lite att man åker precis efter julafton och precis innan nyårsafton men man får väl tänka bort de och bara ha kul. Kan inte fatta att de snart är ett nytt år, känns sjukt. Nu så här i slutet av de här året så börjar man ju tänka på året som har varit. Blod, svett och tårar. Poljubac!


/ B

Inga kommentarer: