måndag 8 december 2008

utomlands?


en kväll som denna så känner man inte för nånting annat än att bra dra utomlands. bara lämna allting, ta med en liten väska (vilket brukar vara svårt för min del) med bara dom viktigaste sakerna och vara borta i 3-4 månader. resa jorden runt kanske, åka till thailand eller jaa vem vet bara köpa en biljett var som helst. fast om man tänker efter så är det ju inte så jätte dåligt här heller. två veckor kvar på skolan , 3 veckors ledighet , julafton&nyår. jaa, de är absolut inte så illa de :) men det är såna här grejer i vardagen som man irriterar sig på (jag extra mycket) t.e.x bråk eller bara att man har punka på cykel. känner liksom att såna saker känns det som att dom kommer bara för att jävlas med mig när jag redan är på dåligt humör. och ibland känner man bara att man inte orkar ta tag i saker, till exempel som att bara orka med egenträningen eller pluggningarna eller jaa andra saker. det är problemet med mig, jag tar tag i sakerna försent. allting blir trots allt inte bättre för att man väntar, men de är ett misstag som jag tyvärr aldrig lär mig av..

färgade håret nyligen och de vart bra, färgen hette rådjursbrun. håret är dock för blött för att jag ska kunna se resultatet men jag tror väl att det ska bli bra. hade tänkt beställa en klänning eller köpa en från gina. får se hur det blir, nya skor? njaae, vet inte hur ekonomin ska räcka till men snart är det ju trots allt jul och då blir det extra mycket av allting :) på onsdag ska mamma fixa ögonbrynen på mig, ska byta lite form på dom och göra dom lite större. ska ta tag och sola nån dag framöver också. man vill ju inte vara en viting. nicke är neeegro så jag måste ta ikapp lite, men snart åker ju han till spanien så då blir det fusk... men jaa, allting verkar gå bra nu ändå. inget som direkt tynger mig. nu ska jag ta och pussa på vovven och äta lite glass tror jag :) au revoir, puss




/ B

Inga kommentarer: