fredag 26 december 2008

uppsala here we come
















En inte så taggad Isabelle Hagström åker till Uppsala (Storvreta) imorgon för att spela en 3-dagars innebandy cup. Lite töntigt kanske men vi åker bort på mellandagsrean och de är lite tätt efter jul och innan nyår och allting. Känns som att den hade kunnat vara nästa år, hehe. Iallafall så va jag vaken hal 9 imorse, käkade frukost på George i Gävle med Mami sen så kikade vi i affärer där. Inhandlade en jacka och en foundation borste och en parfym. Sen så fick jag skjuts av mam och pap till Valbo där jag mötte upp flickorna och kikade i affärer hittade en vit basker, smycken i alla olika slag och ett nät (bild kommer). Hela min nyårsoutfit är klar nu, de blir mycke spets och överdrivna saker, men de är väl typiskt mig. Vara lite för mycket och lite överdriven sådär. Sen så åkte vi buss hem med Nicole och sen kom Pappa och hämta oss sen vart de hem och packapackapackapacka... Får bara ha med oss 2 mjuka väskor också. Inga resväskor eller nånting, gaaaah. Mjaa, men jag tror att jag har fått med mig de mesta ändå så! Så nu blir de inge blogg förrän Måndag eller Tisdag. Ni får klara er tills dess. Men ni har ju några bilder och jag har ju en mobil och förhoppningsvis en fungerande musikspelare. Nu blir de ta fram en madrass, raka benen och kolla på film. Poljubac i zagrljaj!

In genom ena och ut genom andra

/ B

Inga kommentarer: