torsdag 25 december 2008

dan efter dopparedan




Idag är de dan efter dopparedan. De va en trevlig julafton, vaknade vid halv 12 och åkte till farmor och farfar vid 2, kusinerna va där så fika vi sen kolla vi på Kalle Anka som är en tradition sen så kom ju tomten såklart! Ingen jul utan tomten, sen så delades paketen ut och vi öppnade dom, sen så käkade vi mat och spelade Nitendo Wii som mina kusiner fick, de vart Guitar Hero 3, golf, tennis och Mario Cart. De va ritkigt trevligt, jag var ju dock inte så duktig på GH fast jag körde på easy. Hänger inte ritkigt med de här bytafärger och hålla takten samtidigt, måste vara sån jävla timing. Sen så åkte vi hem vid halv 10 nån gång. Då så käka jag nudlar med pinnar och resten av familjen käka korvmacka. Sen så spelade vi ett nytt spel som heter Helt Hysteriskt. De va rätt kul för att ingen fatta men de gick knappt att spela för de va så himla svårt. Sen vart de en tidig kväll.




Idag så vaknade jag halv 11, rejält utvilad, kikade film och drack kaffe. Sen så åkte jag och syster och solade på dehär nya Ultra Brun tror jag de heter, bredvid Hemma Kväll. Skit bra solarium, vart fräknig och brun. Sen så åkte vi hem och käkade och efter de har jag inte gjort så mycket. Pratade med Lajnie i telefon och har suttit vid datorn samt hjälpt syster lite med henens outfit + hennes packningslista till Åre. Är lite avundsjuk på henne som ska vara där i en vecka, nyårsveckan. Resten av kvällen spenderar jag nog med mina flickor, blir väl Annika, Linnéa och kanske Cecilia. Sen imorgon är de ju julrea. Blir väl smockat med folk och massa nya fynd hoppas jag ju på såklart. Fast jag är klar med de mesta till nyår och sen så tror jag inte att jag behöver nå mer. Nu så ska jag nog bara ta de lugnt ett tag till Linnéa ringer, until then pusss.


Bilderna är på min håruppsättning igår och mina snygga nyårsskor!


/ B

Inga kommentarer: