lördag 6 december 2008

underbara älskade


en förvirrad isabelle är det som skriver nu. sjutk mycket tankar i huvudet och för lite mat i magen. har inte käkat sen halv 10 och spelat en match på de så jaa jag börjar bli lite hungrig. nej men allvarligt blir förbannad på folk som inte tar sitt ansvar. ett exempel är såna som skaffar katter, sen helt plötsligt dumpar man dom i en container för att man bara inte orkar ha kvar dom sen 3 veckor efter det så skaffar man en ny katt. och det värsta är att det finns människor som beter sig likadant. bara drar och sen kommer tillbaka hur som helst. jag förstår inte, bete er vuxet förfan ni har ett ansvar. jag är 15 år och har många år kvar innan jag kan uttrycka mig själv som vuxen men ändå kan jag sätta mig in i andras situationer och förstå dom utsatta. skärpning. ni sårar mer än ni tror och förstör möjligheterna för många. med de sagt så har jag spelat match hela morgonen eller aa började 12. vi vann med 10-2 , jag gjorde väl en hyfsad match. bättre än så vart de väl inte. träffade kusin så jag pratade lite med henne sen åkte jag med familjen Nygren hem :)

ikväll blir det massa pizza och filmmys hemma hos mig. pappa ska bort och mamma&syster ska på bio så de blir plattvn bara för oss själv då :) imorgon tror jag att jag ska börja plugga lite biologi,idrott och musik.blir väl en ganska lugn söndag, det brukar dom vara nu förtiden. jaa juste, jag köpte en pälsjacka igår i valbo. från dm mode faktiskt, har aldrig köpt nått där så såg jag pälsen som va nedsatt till hälften och vart totalt kär i den. så jag fyndade den för 250 kronor så ska jag köpa en klänning sen som jag ska ha nyår :) men nu väntar korv med bröd på nedervåningen så jag ska ta och kila, uppdaterar kanske ikväll eller imorgon until then, pusssssssssis




/ B

Inga kommentarer: