måndag 22 december 2008

kung fu fighting




Godmorgon! Vaknade för ett tag sen, gick ner och då va bästa Tesa där :) Hon visade sin mammas hund och lite sen så åkte hon och Sandra till Gävle och julhandla. Direkt när jag vakna så börja Mami och Papi och julstäda. Dom får ju såna här ryck ibland när dom måste dammsuga och allting. Såg även att pappa hade hämtat en gran. Ja, pappa hugger ner en gran i skogen och tar med den hem. Olaglig jul ofc! Den va, jaa som alla år lite liten och lite gles men den blir väl säkert fin sen! Jag åkte ju till Gävle med min sköna böna Cecilia i lördags, vi va där ungefär hela dagen! Käkade på American ch sen så letade vi på seafun för de skulle vara nå glasögon där och då va de stängt. Sen så köpte Cecilia ett par lacktights och en present åt Kasper :) Jag köpte ett par tights, en spetsklänning (nyårsklänning) från gina som va sjukt snygg blev helt kär i den! Ganska enkel, men jag hittar nog nått sett att inte se för vanlig ut. Sen så köpte jag en present åt Mami, eftersom att hon inte läser min blogg (tror jag) så köpte jag en Diormascara åt henne. för mina sista pengar. Uff, men de känns ändå bra att lägga ut dom på nån som förtjänar de :)!




Igår så hade jag inomhusfotboll i Ockelbo. De va typ sm med högbo/saik. De vart ungefär min första match med de laget och de kändes sjukt bra :) Spelade en halvlek och jag tycker att de gick relativt bra för att inte ha tränat mer än 1 gång inomhus. Vi mötte Huges f17 som va rejält bra, målvakten va suverän! Vi hade matchen och ledde med 1-0 men sen så tappa vi och de vart lite skit mål så vi tappa de till 4-1. Men nöjd ändå, nu väntar bara tidningscupen där jag ska möta mitt gamla lag (!). Får se hur de blir. Känner mig lite nervös redan nu när jag tänker på de. Blir nog en tuff match.. Sen efter nimhusfotbollen iaf, så åkte jag och träna innebandy direkt sen hem och kika på Grinchen! Som jag kollar på varje år. Sen så kom Sandra och pappa hem och vi kika på Reine och Mimmi i fjällen och efter de kom mamma och då kika vi på Heartbreak hotel. Sjutk roliga filmer. Sen så duscha jag och gick och la mig. Idag vet jag inte ritkigt va de blir. Ska väl hitta på nått med nån av flickorna. Sen så ska jag klippa mig 4 och imorgon blir de nog Gävle med Cec y hennes söta mami Anneli :) Nu ska jag fixa mig så, au revoir.




/ B

Inga kommentarer: