tisdag 16 december 2008

you had me on my knees


Sjukbelo är de som skriver idag. Tar gårdagen först. Gick till skolan och så, hade solokör som gickhyfsat bra, bara de att vi har en låt som jag absolut hatar som vi tvingas sjungar minst 4 gånger per träff så ja. Tålamodet fanns inte där om man säger så. Sjöng lite och sen så ville min bildlärare att jag skulle komma in och prata med henne, de fattades nämligen ett arbete som jag hade lämnat in och som hon hade skrivit att hon hade läst men hon hittade inte papprena någonstans. Vart lite irriterad för jag hade verkligen jobbat hårt med de, så kom vi fram till att jag skulle skicka om de. Bara de att vi har formaterat om datorn så ja, de gick inte. Men jag hade fått MVG på de så jag förstår inte varför hon måste ha de om hon ändå har läst de? Så frågade jag efter mitt betyg till julen och då sa hon att hon hade satt MVG, på arbeterna men VG i betyg (?), fattade ingenting och de gjorde inte hon heller så hon sa att hon fick se vad hon satt på mig till julen. Kom hem och kände mig så sjuk så de va inte sant. Ont i halsne, trött och hängig, körtlarna hade svullnat och huvudet dunka. Så jag sov och kikade på två filmer sen gikc jag och la mig tidigt. Vaknade idag och Mami ringde och sjukanmälde mig så idag har jag kollat på Ice Age 2 och Lejonkungen 2 (är väl ingen hemliget att jag älskar tecknade filmer. Nu håller jag på och laddar hem nya filmer som jag ska kika på, nudlar, te och filmmys med vovven :) Great! Buena Notte people, poljubac!


/ B

Inga kommentarer: