torsdag 18 december 2008

movienight







Känner mig fortfarande sjuk och har ont i halsen så de blir ingen träningsdag för mig. Även om jag vill så skulle Mami hugga huvve av mig om jag gjorde de. Slutade vid 1, la mig i soffan och gosade med vovven och vi kikade på Kung Fu Panda, igeeeeen. Haha, har sett den 34 gånger snart, så sjukt bra ju =) Sen så somnade jag tills Oliver ringde och väckte mig..... La på efter 5 min sen somna jag igen, sen så kom min syster hem och då vaknade jag, sen pratade jag med Mami i telefon sen så satte jag på Sex And The City filmen och somna efter bröllopet som jag grinade mig igenom. Vaknade i slutet av filmen och tog lite spaghetti och köttfärssås och satte på makaroner åt min syster (som är 18 år och nej jag är inte hemmafru). Ikväll blir de en lugn kväll, bara vara hemma och mysa i soffan med vovven och massa bra filmer. Just nu håller jag på och laddar hem Lejonkungen, och den ääär ju så sorglig när pappan dör. Kommer böla sönder då ja. Imorgon har vi julavslutning och betyg, gaaaaah. Ska även sjunga solo, maha. Eller jag oc 3 andra så i grupp men ändå, jag kanske är den som låter mest, oväntat haha :) Men nu ska jag käka upp min mat och kolla på Lejonkungen. Lägger upp en länk på Kung Fu Panda låten och min och Marias tårta + Linnéas och Julias. Imorgon blir de mys hos julle och bara känna mig som hemma, poljubac dotjerankos!

Choklad tårtan är min och Marias och gräddtårtan är Linnéas och Julias + dagens sköna outfit





/ B

Inga kommentarer: