lördag 20 december 2008

julklappar


Hola. Sitter här hemma hos Julia som ligger och sover :) heh, egentligen skulle jag också vela göra de just nu men man biter ju ihop och kliver upp ändå. Igår så va vi hemma hos Pillan och laga käk och sånt, käka och myste sen så tog vi vovven till ICA och köpte lite godis och grejer. Sen så gick vi hem till Pillan igen och kikade på Göta Kanal 2. Den va rätt rolig men lite seg i skämten och sånt. Sen så kikade vi på Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjön eller nånting sånt hette den. Den va ganska bra men jag tror att jag har sett den förut. Sen så tog jag och Julia och drog oss hemåt mot henne. Vi svängde förbi hennes Papi sen vidare till hennes Mami där vi satt och pratade och bara myste, sen så kika vi lite på tv. En annan somna ju, men jaa. Vad ska man säga, jag va så trött ju. Imorse ringde klockan på halv 11. Död. Fixade mig iordning och så sen kom Mami nyss och hämta min väska, nu bär de av till Gävle med underbara Cecilia :) Ska kika lite julklappar och en nyårsklänning hade jag tänkt, man vet aldrig vad man hittar. Sen blir de väl hemfärd och så, vet inte om jag kanske ska ta och sola. Känns som att jag är vitare än vitast, annars blir väl kvällen rätt lugn. Har inomhusfotbolls cup imorgon i Ockelbo + innebandy träning så de blir mycket imorgon. Sen på måndag ska jag klippa mig :)


Veckan kommer typ bli, klippning på måndag, klä granen och sånt på tisdagen, onsdag är de ju julafton så de blir väl inte så jätte mycket mer än de den dagen. Sen på Juldagen, torsdag, så blir de väl flickorna och lite packning sen den 26, fredagen, så tar jag mitt pickpack och åker till Storvreta på innebandy cup och kommer inte hem förrän på måndagen där. Sen så är de dagen innan Nyårsafton på tisdagen sen på onsdagen är de NYÅRSAFTON :) Sen Nyårsdagen ska vi vara på coop och inventera varor med fotbollen, haha. Yeeeey. Sen under lovet ska jag hinna med och fira Lilljoss som fyller år och kanske åka lite skidor och jaa massor. Blir ett ganska fullt jullov med massor med grejer att göra. Ska bli underbart faktiskt, har ju längtat efter de här. Sen så fyller farmor i Januari också, typ 65 och tar pension så då blir de väl också nånting. Men även fast de är så mycket som jag ska hinna med så känner jag mig inte ett dugg stressad, bara överlycklig och taggad! Nu måste jag nog ta och åka om jag ska hinna. Kolla bilden på min söta vovve Molly. Men poljubac sötnosar, hasta luego!


Baby you can have whatever you like


/ B

Inga kommentarer: