onsdag 10 december 2008

salut


Salut! Har tänkt på att det ser mycket snyggare ut med stora bokstäver och sånt efter punkt och grejer så jag får väl ta tag i och göra de då =) Imorse va jag så sjukt trött så jag trodde att jag skulle avlida direkt, gick ändå inte och la mig så sent halv 11 nån gång. Klockan ringde på halv 7 och jag snoozade bort en kvart. Sen var de som att jag gick runt och sov i köket när jag duka fram frukosrt och grejer, haha sen helt plötsligt så somnade jag vid matbordet. Aja, jag vaknade vid 5 i halv 8 och då va de bråttom kan jag lova. Stressade med sminkningen så den ser ut som ja, jag vet inte vad idag och sen när Mami kom hem 20 i 8 så skulle jag precis springa och klä på mig för att hinna träffa Lajnie kvart i då säger mamma att hon har messsat mig och skrivit att jag kan få skjuts till skolan.. Åh, gud. Lättnad! Vart samtidigt lite sur över att hon inte hade ringt för då hade jag sluppit stressa. Men iallafall, vi fick skjuts och hann ha en lektion sen var det Lucia träning som stod på schemat. Vi tränade inne i aulan och ställde upp på led och allting (jag längst fram hehe). Då sa Gunnar "Men Isabelle, du ska inte sjunga någonting du ska bara stå där och se söt ut". Hmmmpf, jag älskar ju och sjunga. Men,men man ställer väl upp för laget och håller käften då. Resten av dagen segade sig långsamt fram med äckelmat och So och sånt. Sen så fick vi reda på att vi inte skulle ha nå Musik. Vad är det för fel på framförhållningen? För det första så plugga jag arsle av mig igår för att kunna ha prov/redovisning idag. Och för det andra så kommer inte vi kunna ha de förrän efter jul och då tar inte han med de i betyget. Suck. Kom iallafall hem vid halv 3-3 kanske, då pussades jag med min älsklingsvovve sen ställde sig Mami och fixade ögonbrynen på mig, vart superfint :) Hon är kung på allt! Resten av dagen är ett frågetecken, men pilatesträning och Gossip mys står på schemat iaf!

Imorgon har jag ju träning och slutar tidigt. Sista lektionen är hemkunskap och vi ska få tillbaka uppsats och baka tårtor :) Det ska bli jätte trevligt, Belo&Maria är ett great team måste jag säga! Hoppas jag fick bra på uppsatsen för den va en stor del av slut betyget och jag får ju slutbetyget i hemkunskap nu till julen eftersom att jag har haft de i en termin nu. Hoppas på MVG, man ska sikta högt :) sluta 1 imorgon, då blir de väl film eller nånting och käka lite innan dubbelträningen. Både fotboll&innebandy imorgon, men de brukar ju funka annars så. Lite trevligt nu när Ronja har börjat träna, då blir det lite mer folk jag kan snacka med som jag faktiskt känner. Helgen blir seriematch, LUSSEINNEBANDY och kanske bio med Julia och Lilljossan :) Lusseinnebandyn taggar vi stort nu. Jag, Lilljoss och Julia kanske ska gå på Madagascar 2, men nu när jag tänker efter så är det lite dåligt med tid för de men de blir kanske på söndagen isf. Går det bio på söndagar förresten? Aja, nu ska jag ta och hämta lite glass och leka lite med kameran. Kanske lägger in några bilder later :) poljubac!


/ B

Inga kommentarer: