söndag 7 december 2008

de är inte happy hour varje timme







har tråkigt, är uttråkad igen :) men lite mer trött än tidigare idag. tränade igenom idrottsdansen några ågnger så nu kan jag den, sen så tränade jag pilates och med balans boll i jaa ungefär 1 timme sen stretch på de. efter de tog jag en dusch och beställde hem en kjol från stylebystars som jag ska ha på julafton :) sjukt snygg är den. bild kommer! sen så cyklade jag till ok för att köpa creme fraische eller hur det stavas så va de slut så vart de ica iaf, köpte sen cyklade jag hem fort som bara den sen gjorde mami annanaspaj och jag satt och kika shrek 3 och käka paj sen bestämde jag mig för att ägna lite tid åt min kära lbogg som jag tror jag ska designa om lite nu :)

i veckan ska jag fixa mina ögonbryn, färga håret, vara lucia, spela lusseinnebandy och ha 3-4 avgörande prov :) kan väl inte säga att veckan kommer bli händelselös men ändå inte så stressig! känner mig ändå rätt lugn inför julbetygen och allt det :) men snart kommer väl stressen att kööpa julklappar och sånt men de brukar fixa sig, ni får väl kika in nya designen och fundera om den är fin eller inte men nu ska jag ta och smörja in mig med body butter, xoxo puss









/ B

Inga kommentarer: