söndag 7 december 2008

Hyper B


nu har jag vaknat och jag är piggg som saaaaaaaaaaaaaataaaaaaaaaaaaan! hihihii :) funderar på att sola men de är inge kul att åka själv, ska höra om ronja ska sola annars så låter jag bli. ska iaf träna på min idrottsdans, plugga musik och träna lite pilates :) sen ta en låååång sköööön dusch efter allt de! kanske tar mollan på en promme senare också! jag och mami ska åka till frissan snart och köpa färg till mitt hår. de börjar bli lite olika färger på allting nu! sen så ska jag ju vara lucia nästa vecka, haha hjääälp mig! hur ska det här sluta!?

veckan som kommer är det lusseinnebandy vi har inte världens seriösaste lag men sjukt kul. jag, smuff, camilla, annika, linnéa, eric, calle, kim , tobias, andré och nån mer :) ska bli sjukt kul iaf. ska spela i gummistövlar. inte så där jätte lätt och springa i kanske och killarna ska vi sminka och skaffa peruker till. jaa gud, kommer bli så fult allting men känner liksom, vad har jag och skämmas för? sandviken? nej skulle inte tro de, är inte sån som skäms jag eller och då ska inte andra behöva göra de över mig heller :) nu ska jag gå igenom dansen till idrotten och käka upp mitt äggg, pusss ála belo


/ B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Isabelle hagström Lucia 2008. Jadu, hur kan det sluta ;)

Anonym sa...

kan nog sluta riktigt illa