onsdag 4 februari 2009

200

Firar min blogg som har 200 inlägg idaaaag. Inte så mycket att fira kanske men jag har brist på andra saker. Igår så tränade jag innebandy, jag stod i mål. Jaa, jag vet. Jag i ett innebandymål? Hmm. Men de gick bra, jag va faktiskt ganska duktig om ni frågar mig själv. Dock såg jag ju inte mig själv och de är jag nog ganska glad för. På köpet så sträckte jag ljumsken också. Inte världens roligaste grej kanske, ont som satan. Så de vart inte träna fotboll den kvällen, käkade godis och kikade på tv med Mami ist :) Kvällen var kanske inte den mest lyckade på länge så jag hoppas den här blir bättre. Ska inte träna idag heller för min ljumske är steeeeeeeeel och gör ont. Iallafall, gick i skolan idag. Gick rätt bra allting sen så tog jag vovven på en promme till Ica och köpte godis till nationella imorgon. 2 timmar, oouuuuf. Kvällen blir väl relativt lugn hoppas jag. Imorgon har jag nationella och sen en lektion sen slutar jag. Känns sjukt skönt de också, ska försöka träna innebandy så jag får spela i helgen. Och när vi ändå snackar om helgen så blir de Ronja och matcher och massa roliga grejer. Återkommer till de imorgon. Caos
With or wihtout you, I don't care

/ B

Inga kommentarer: