lördag 21 februari 2009

Saturday night

Hej, igår morse åkte jag och Mami in till Gävle, eftersom att jag inte hade nå pengar så köpte jag inte mycket mer än en skinnjacka. As snygg, lite mc stil på den från Only tror jag, brukar inte hitta kläder där men nu gjorde jag. Slänger väl upp en bild senare på hur den ser ut. Dock lite kall för användning just nu. Iallafall så kom jag hem vid 3, då tog jag och mami en kopp te och kollade på Patrik 1,5. As bra film, har sett den förut men värd att se igen. Sen gjorde jag inte så mycket, väntade på syster sen kikade vi på Let's dance. Sen skulle jag och pappa kika på När lammen tystnar men jag somnade i soffan. Så jag gick upp och la mig i sängen istället, kunde inte somna. Vaknade minst 4 gånger och hostade som en galning. Har fått tillbaka min hosta, suck. Vaknade 20 i 9 imorse, kunde inte osmna om så jag satte mig och kika på 1408, huuua. Den är så äcklig. Idag blir de iallafall och fika med Hanna och umgås med henne lite sen ska jag hem till Cecilia ikväll och kika på melodifestivalen, mycket mycket trevligt längesen jag gjorde nått med C själv. Kanske hinner kika på min match med Nicke också, får se om jag har lust till de. Planerna för lovet ser lite ojämna ut. Får se vad jag bestämmer mig för att göra. Något roligt hoppas jag iallafall på. Men nu ska jag fixa mig, ta vovven på en promenad sen möta upp H. Hörs senare eller imorgon, caos.

/ B

Inga kommentarer: